Elektronisk kommunikation

Hvis man er patient i klinikken, kan elektronisk kommunikation foregå via denne service:

Kontakt lægen

Der skal bruges NemID.

Husk, at hvis du henvender dig om dit barn eller anden pårørende, skal du altid oprette personen selvstændigt. Det, du skriver, kommer til at stå i journalen under det oprettede CPR-nummer.

Bestil tid hos ørelægen

Elektronisk tidsbestilling kan anvendes, når der er tale om konkrete behandlinger, hvor både ørelæge og patient er bekendt med den årsag /behandling, der bestilles tid til.  Det kan være nødvendigt, at patienten skal komme igen til supplerende undersøgelser.

Skriv til ørelægen

E-mail-konsultation kan anvendes, når der er tale om enkle, konkrete forespørgsler af ikke-hastende karakter, som ikke kræver supplerende spørgsmål fra ørelægens side. En e-mail-konsultation bør kunne gennemføres ved ét kort spørgsmål fra patienten og ét kort svar fra ørelægen. Det kan også være svar på en prøve eller skanning.
Svartiden vil typisk være 2 arbejdsdage. Ved ferier og fravær vil der blive svaret, når ørelægen er tilbage. Ferie fremgår på forsiden af hjemmesiden.

Forny recepter fra ørelægen

Ved receptfornyelse af fast medicin kan e-mail erstatte en telefonisk kontakt. Hvis ørelægen vurderer, at der er behov for at se patienten, bliver anmodningen om receptfornyelse via e-mail afvist.

 

Denne hjemmeside bruger cookies til at forbedre din oplevelse her. Hvis du fortsætter med at bruge siden, vil det blive opfattet som en accept. læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk