Hvis man er patient i klinikken, kan elektronisk kommunikation foregå via denne service:
Der skal bruges NemID.
Husk, at hvis du henvender dig om dit barn eller anden pårørende, skal du altid oprette personen selvstændigt. Det, du skriver, kommer til at stå i journalen under det oprettede CPR-nummer.
Bestil tid hos ørelægen
Elektronisk tidsbestilling kan anvendes, når der er tale om konkrete behandlinger, hvor både ørelæge og patient er bekendt med den årsag /behandling, der bestilles tid til. Det kan være nødvendigt, at patienten skal komme igen til supplerende undersøgelser.
Skriv til ørelægen
E-mail-konsultation kan anvendes, når der er tale om enkle, konkrete forespørgsler af ikke-hastende karakter, som ikke kræver supplerende spørgsmål fra ørelægens side. En e-mail-konsultation bør kunne gennemføres ved ét kort spørgsmål fra patienten og ét kort svar fra ørelægen. Det kan også være svar på en prøve eller skanning.
Svartiden vil typisk være 2 arbejdsdage. Ved ferier og fravær vil der blive svaret, når ørelægen er tilbage. Ferie fremgår på forsiden af hjemmesiden.
Forny recepter fra ørelægen
Ved receptfornyelse af fast medicin kan e-mail erstatte en telefonisk kontakt. Hvis ørelægen vurderer, at der er behov for at se patienten, bliver anmodningen om receptfornyelse via e-mail afvist.